
empty label
שאלה
שלום! יש לי שאלה בקשר להדלקת נר. אני תלמידת תיכון, ובדרך כלל לפני שאני ניגשת לבחינת המתכונת/בגרות אני מדליקה נר לכבוד ר´ מאיר בעל הנס ומבקשת שתאה לי הצלחה. והיום שמעתי שזה מנהג של גויים! האם זה מותר או אסור???
תשובה
שלום רב! מותר להדליק נר לכבודו של צדיק ולהתפלל לה´ שיצליחנו בזכות הצדיק. מנהג זה ידוע בקהילות ישראל וכן מובא וכתוב בספרים שונים. בהצלחה יוסף
התשובה נכונה ליום נתינתה



