
שאלה
ב"ה שלום רב! רציתי לדעת האם לאחר אכילת בשר אני חייבת לצחצח שיניים? ואם אני לא אצחצח אז זה בסדר לאכול חלב לאחר 3 שלוש שעות? תודה רבה
תשובה
שלום רב! ישנם שני טעמים לאיסור אכילת חלב אחרי מאכלי בשר: 1.ישנו בשר שנשאר בין השניים 2.הבשר מוציא שומן ומושך באדם טעם למשך זמן. כאשר אנו ממתינים את הזמן שקבעו חכמים בין בשר לחלב, אין צורך בשום פעולה נוספת. זאת מכיוון שאחרי פרק זמן זה הבשר שבין השיניים אין עליו יותר שם בשר, והוא ג"כ מפסיק להוציא טעם של בשר. לגבי זמני ההמתנה בין בשר לחלב אני מצרף לך תשובה בנושא: http://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=28175 בברכה מרדכי
התשובה נכונה ליום נתינתה